Booking/Kontrakt

 

Alle arrangement (med unntakene som nevnt nedenfor) må bestilles med All Inclusive.
Bestilling gjør du ved å følge linken nedenfor hvor du fyller inn skjema med informasjon om arrangementet og hva du ønsker vi skal levere.
Minimum antall gjester for arrangement med “All inclusive” er 40 .
 
Unntak fra “All Inclusive” hvor du bare leie lokalet kan gjøres for konfirmasjon, barnedåp og navnefest.  Da fyller du inn dette skjemaet.
 
Gjør oppmerksom på at ved leie av bare lokalet betaler du ved kontraktsinngåelse halve leiesummen. Dette beløpet refunderes ikke (denne bestemmelsen overstyre regel om kanselering som du finner via linken nedenfor “Reglement for leie av lokale”) selv om festen må avlyses på grunn av eventuelle restriksjoner fra myndigheten vedrørende Covid19. Resten av leiebeløpet betales etter at festen er avholdt.
 
 
 

“All inclusive” bestilles for:

Firmafester, årsfester, julebord, bryllup, minnestund, dimmefester og bursdag m.m.

Vi tar hele jobben med festen. Pynter og dekker bordene. Serverer den  maten  dere ønsker. Og selvsagt også det dere vil drikke til. Enten med eller uten alkohol.

Trykk på knappen nedenfor og fyll inn skjema så gir vi deg en pris på ditt arrangement.

KLIKK HER FOR Å BESTILLE ELLER FÅ TILBUD PÅ “ALL INCLUSIVE”  

Les om vårt “All inclusive”- konsept her.

Dersom dere har bestemt dere benyttes samme skjema for bestilling/kontrakt.

Helgene fra midten av november og desember er satt av til julebord. Dersom vi har ledig kan du likevel bestille et annen type arrangement.

Det er ikke anledning til å ha med egen drikke ved “All inclusive”-arrangement.

Betaling av drikke i baren kan enten gjøres med kort eller Vipps.

Reglement for “All Inclusive-arrangement” finner du her.

Ring bookingansvarlig på telefon 901 11771 hvis det er noe du lurer på.